16 juni

GOODMORNING FURUÖGRUND!
och resten av världen!

Igår hade jag en toppendag med Emelie och lite Soffe,
tills den senarenämnda var hurtig och drog på fotbollsträning! :)
Vi såg SATC1, Biggest Loser och lite Teen Mom och sen drog jag och Emsan ut på en lång cykeltur och fotade lite :) Jag vill också ha en systemKamera! Bäst att börja spara pengar ;)

Sen så får jag inte glömma att säga grattis igen till världens finaste solstråle Maja som fyllde 17 år igår!!!
<3<3<3<3

just nu sitter jag och degar ensam i furuögrund för Danne har farit till AHA på körlektion...
tror jag ska ut i solen och försöka ge mitt vita fläsk en omgång ;)


PEPPAR KRETA AUGUSTI!

och jaa, jag kände jordbävningen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0