Blod, svett, tårar och skratt! :)

Ikväll har jag haft överskottsenergi och nästan ingenting att göra!
Det blev så allvarligt att jag tillslut både gick en långpromenad med Razze, gav mig på hantlarna och sen for ut och sprang!

Tristess verkar vara det enda som får mig att masa mig ut - men det känns riktigt härligt att jag gjorde det! :)
Sen jag slutade fotbollen har min kondis sviktat vilket är synd, ska försöka ändra på det!

Och på tal om fotboll...

Jag har börjat tänka mycket på fotbollen och hur mycket jag saknar den!
- Träningarna, matcherna, pulsen, laget, sammanhållningen!
Alla fina tjejer jag lärde känna och hur mycket bättre jag blev på fotboll!
Jag har riktigt många fina minnen från min fotbollstid och ibland vill jag skapa mer fotbollsminnen.

Men oftast inte... :/ Allting har ett slut och jag valde att ställa skorna på hyllan i höstas efter en period av sjukdom och stress, jag kände att jag inte hade tid att vara med på varenda träning vilket gjorde att jag kom efter de andra i utvecklingen och då tyckte jag att det mest kändes som att jag "drog ner laget" då jag väl spelade!
Dessutom droppade många kompisar av fotbollen en efter en vilket gjorde att gemenskapen i laget fick sig en liten törn, iaf hos mig för jag saknade dem på varenda träning! Motivationen försvann och jag fick svårt att hitta den igen, men, that´s life!

Jag hade iaf en grym tid i BODÅ som jag inte kommer glömma i första taget!
Alla vinster, förluster, svett, tårar, skratt, skador och fika som laget delade tillsammans -
var inget annat än underbart! :D



Nu ska jag sluta vara nostalgisk och krypa ner i soffan med lite te och spana in brudarna i sexandthecity! :)
Imorgon blir det Fridas skolavslutning! :D

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0