Festen är över

Passade riktigt bra att använda mig av titeln till den Bob Hund låt jag diggar mest till att beskriva det senaste dygnets händelser! :)


Började ju att dansa på torget med vår underbara dansgrupp igår eftermiddag! Trots några snedsteg och failande teknik i början så slutade det ju riktigt bra tillslut! Tack alla som kom och kollade!
Efter det tryckte jag,Emelie,Maja och hennes brorsor oss in i en minimal bil och fick skjuts till Byske där det blev förfest med nudlar och Oboy med daimsmak! REKOMMENDERAS!
Sen drog vi till ICA och träffade de andra brudarna och köpte lite chips, sen hem till Majs igen!

Blev en helt fantastisk, lite galen, rolig och spårad kväll!
Tack vare alla fina brudar - ni är helt otroliga och underbara vänner! Tack för alla skratt och all stöttning här i livet! ;) Ni är grymma människor!!! Jag tror jag är kär i allihop!










De här tillägnar jag er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0