plus!

Godkväll! =)

Måste säga att jag är överförtjust i mitt sommarjobb!
Alla som går sommarskola är så himla motiverade och glada och positiva och vill lära sig -
det hur roligt som helst att arbeta med dem!
Det är en utmaning att lära sig många sätt att förklara på men det är framförallt kul och jag känner hur jag utvecklas själv när jag gör det!
Dessutom har jag grymma jobbarkompisar som också lyser upp dagarna - vad mer kan jag begära? :D

När jag kom hem efter jobbet så åkte hela familjen till Fällfors och käkade på Pipens Bodega,
det var gott! Efter maten käka jag och syrran en ny glass, med smak av Portello.
Riktigt god tycker jag, 4 av 5 pizzor ;)

Extra plus för den alternativa innehållsförteckningen på norrländska! ;)




great! =) (taget från lillans blogg!)

nu sitter jag här och försöker äta upp en rabarber(stång?) jag hittade i trädgården så snabbt som möjligt för min plan är att vara i säng tidigare ikväll :)

Nu tar jag min rabarber och går, peace out! =)

Kommentarer
Postat av: ToveSteinwall

Sommarskola, shit va nice =D Då lär man sig själv lite grann på kuppen kanske? ;)

Jajamen de är rätt härligt fast man blir väldigt trött ;) Men ja trivs jättebra =)

2010-06-23 @ 08:17:16
URL: http://differens.blogg.se/
Postat av: Tild!

JAG SKA HA DEN GLASSEN.

Vad för affär hade den? Vilket märke?

2010-06-24 @ 16:15:31
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0