Raining on a sunny day

Jag har haft en fantastisk helg i regnet!

Fredag blev det moppetur, första doppet och mys med varm choklad med Maja och Emelie
och dagen efter var det blöta förberedelser hela dagen inför Majas födelsedagssurprise som blev en superhärlig kväll med massor av skratt och tårta! Tack för att ni är så grymma brudar - ni är underbara! ♥

Jag skulle egentligen köra hem på kvällen men mina kläder var fortfarande dyngsura sen tidigare på dagen och det spöregnade fortfarande så jag for till Danne istället och sov där!
Och är inte pojken bäst i världen som tagit fram varma kläder och fixat te till mig då jag kommer fram? :D :D

Att cykla runt på Byskeberget i spöregn och gömma sig i en blöt buske längs elljusspåret är en häftig upplevelse i sig men jag föredrog nog regnet mest när jag låg nerkrupen i Dannes varma säng med älsklingen bredvid mig och vi somnade till ljudet av regnsmattret mot taket! :)


Imorgon är det jobb som gäller,jag ska vara hjälplärare på sommarskolan på Byskeskolan.
Tror det kan blir riktigt bra! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med ett första dopp. ;)

2010-06-22 @ 09:45:16
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0