Som ett djur - en lycklig lemur, trippar jag med lätta steg

Idag har jag varit på Expolaris och fått info om feriepraktik, var lite tråkigt men som tur var hade jag ett roligt sällskap, sen åt jag två konstiga kakor och en asgod lunch på Scandic, och efter det så blev det schtaan med några brudar och shoppa lite (hitta säkert 1000000000000000 grejer jag ville ha men som jag inte kunde köpa, blev iaf  lite smycken) tills vi tog bussen till Byske för introduktion på jobbet.

Vad kan jag säga? Hade inte så mycket att göra idag eftersom vi kom så sent men jag och Lisa hann iaf måla varsin tröja och handla juice! =D Imorgon får jag nog bättre koll på vad vi egentligen ska syssla med =)
Peppar imorrn!

- Nej jag kan inte dansa, det ser bara psykopatiskt ut! Störtskön låt! :)

Kommentarer
Postat av: ToveSteinwall

Haru nå sommarjobb? :P

2010-06-22 @ 16:48:28
URL: http://differens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0