Vår bästa tid är nu!

SOMMARLOV!

Känns konstigt, ovant och alldeles alldeles underbart!

Fick en perfekt start på sommarlovet med fina teaterbetyg (som jag kämpat för dem!!)  men det allra bästa var klassfesten igår kväll -
tack alla som kom dit och ni som fixade allt - bra jobbat! :) Till er som inte var där; jag saknade er!
Jag hade det superkul! =D
Efter det drog vi vidare till typ landskyrkan där det kändes som alla ettor i skellefteå var och umgicks, riktigt roligt att träffa både nytt och gammalt roligt folk! :)
På vägen hem hittade jag och Julia en telefon som vi for till max och lämnade tillbaka och sedan träffade Vicke med ett trevligt company och sen for jag hem för välförtjänt sömn!

Idag har jag...sovit och varit med Danne!
Vi har varit på stan och han köpte ett par tjusiga brillor och jag en bikini ;)Lovely!


<3

Nu gör vi den här sommaren till den bästa! =)
Go sommar allihop! ;) Och glöm inte att njuuuuuta! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0