Driving one of your cars

Godkväll!

Måste bara berätta att jag var ute och premiärkörde moppen för i år!
Var lite nervig först att jag skulle ha glömt hur man gjorde men det gick prima - inte ett enda motorstopp! ;)

På onsdag ska jag på utbildning på AHA så att jag får börja övningsköra!
Jag är nervös som tusan inför det pga av min stora rädsla (respekt?) inför motorer men jag intalar mig att det inte kan vara så svårt att köra bil...eller? =)
Hoppas på de bästa!

Mina mål är:

* Ta körkortet (någongång)
* Inte köra på någon
 
.. det låter bra va? :)

Kommentarer
Postat av: Perra

Det är jättelätt att köra bil – du kommer att lära dig det på ett kick (nästan).

Vill du utöka dina mål skulle du kunna lägga till

* inte köra på något

2010-05-24 @ 20:13:14
Postat av: dumrik

He er ver klaart du fix å körn ensondera bil..

Startn, lägg i en växl, schläpp opp koppeln å styr!

He gå galant!

2010-05-25 @ 22:16:56
Postat av: Felicia Sandström

åh, vad kul att åka moppe, är så härligt att göra det när sommarn precis kommit :D och moppe utflyckt ;) xD

det kommer att gå jätte bra att köra bil, ta det bara lugnt och försök att vara avslappnad( vilket jag vet kan vara svårt i vissa sittuationer xD )så kommer det gå bra :D Du klarar det :D



Kram!

2010-05-30 @ 18:57:39
URL: http://livetibild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0