Hard work work

Hejochhå!

Det känns bra! Sovmorgon till halv 1 idag och vakna upp med Daniel och imorgon drar klassen till till Hallen och repar där varje dag till måndag - då det är föreställningsdags för Fucking Skellefte!

* Imorgon ska vår dansgrupp dansa på efyran, sen har jag teater!

* På fredagkväll ska vi se 2ornas danföreställning och sen blir det Sex and the city 2 med massa fina tjejer =)

Något som känns sämre är att så många har fått besked om att de fått sommarjobb - men inte jag! Hoppas bara att posten är långsam för får jag inget sommarjobb blir det jäkligt knivigt i sommar :/


Förra året hade jag iaf ett riktigt härligt jobb på västerbottensteatern!
Har ni fått något jobb, och isåfall vad? :)


Kommentarer
Postat av: Lowan

Jag har inte heller fått besked!?

Är det för att vi bor i Norrkan?

2010-05-30 @ 11:35:28
URL: http://fotopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0