It doesn´t matter who you are, if you are a superstar! (Like Lowan och Ellan officiellt!)

Tudelihuuu!

Jag har hunnit med supermycket trevliga grejer i helgen!
I fredags var det Eva och Adam-maraton hos Soffe! =D NAJS! Vi såg bara en film dock :]
men mycket prat och godis blev det! =)
Sen drog jag till Danne och mysa till dagen därpå då jag for till stan på 50-årskalas = mycket trevligt folk och fika :] Kul att träffa släkten och än en gång - Grattis Hasse!!! =D
På hemvägen hämta vi upp Danneman igen och rövade hit honom till norrlångträsk och vi hade ännu en gosig kväll tillsammans, spanade bl.a efter bävrar! :O

Idag har jag helgjobbat och nu sitter jag här med Lovisa och The Ark - NAJS!
fick en jättefin present av Lovisa också så nu är jag glad! =D


...och The Ark kommer ju till stadsfesten och då tänker jag ta chansen! Ska INTE missa dem! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0