It´s a beautiful day, it´s a beautiful world - and no matter what they say! All the sorrows fargone away

Hejsvejs! =)

Jag vet att det var längesen jag skrev - men det underbara vädret är väl en rätt grym ursäkt till varför det inte blivit så mycket tid inomhus senaste veckan!? :)


Det känns helt fantastiskt att det är SOMMAR!!!
Nu är det dags att masa sig ut och schteka,smeka,glassa och bränna sig - precis vad jag ägnat mig åt! ;)

Och idag tog jag, Daniel ,Ida och Aron en filt och massa mat och begav oss till stadsparken för en picknick i eftermiddagssolen! Underbart! Sen blev det Prince of Persia på bio, den var bra!

Nu är jag alldeles för trött för att fortsätta vara ute, därför ska jag och Danne ägna oss åt skräckisar resten av kvällen! NAJS!!! Och imorgon blire förhoppningsvis mycket solning! =D



De här är riktigt fina, tack för en grym kväll! =)

Fortsätt njut av det goa vädret allihop! =D
tjaaaaaaaaaaaaooooooooooooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0