Oj, ett emofluff!!!!

HEJ! =D

Efter en fantastisk måndagskväll med dans, kusin, glass och butterbullar är jag redo för den här regniga tisdagen! ;D
Vi har repat vår slutredovisning nu på förmiddagen och jag är hur peppad som helst!
Jag är en riktigt bra feeling om det här! ;D

Något annat som suger är att min onsdag kör ihop sig rejält!
Jag hade tänkt dra till skelleftehamn på bugg men då blev det bestämt så att vi ska träffas med streetdancen så de måste jag dra på för jag är så efter! Efter det hörde superfina Kristina av sig och skulle ha partey samma kväll och nu verkar det som att äterträffen med 93-tjejerna från byske också blir på onsdag!
Antingen händer inget - eller så allt på en gång!
hoppas de löser sig på nåt sätt :)

ha en trevlig tisdag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0