Snabb som vinden

Tjoho gullungar! =)

Idag har jag varit på konstutställning, tränat min sega kropp tills den skakat och haft en vild diskution i ämnet "pruttar" med Jimmy och Rickie... riktigt schysst dag om jag får säga det själv! =)

Och så kom jag på att det bara är fem veckor kvar av skolan!!
Känns härligt men samtidigt jätteknäppt - snart har jag gått ut mitt första år i gymnasiet..men började jag inte alldeles nyss?? :O Tiden bara springer förbi och jag hinner verkligen inte med!

Sen så har jag tänkt på att jag är jävligt dålig på att ta emot komplimanger!

Idag har flera personer sagt att jag är fin i håret vilket jag självklart blir jätteglad över,
men ändå så har jag oftast svarat
" tack men
färgen sitter lite dåligt - nej det är inte så speciellt - nej du är mycket snyggare i håret osv"
varför kan jag inte riktigt finna ett svar på! kanske äre för att jag inte riktigt vågar ta emot komplimanger för att jag på något sätt inte känner mig värd dem... och det är ju asdumt!
Ska bli snällare mot mig själv och nästa gång någon ger mig en komplimang så ska jag inte nedvärdera mig själv utan bara säga tack!

Nu ska jag ringa min söta vän Felicia! (L)

nattinatti! :*
 på den bilden var jag också en rätt tjusig frilla:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0