Celebrate good times, come on!

Tjosan i trosan!

Nu tusan äre nästan sommar! Galet underbart att springa runt i shorts och käka glass, känna lukten av sommaren och den ljumma vinden i håret, jag blir så lycklig!

Den här långhelgen har varit välbehövd och fantastisk!
Har känts riktigt bra eftersom jag tagit mig tid att umgås med riktigt fina människor och haft det riktigt härligt!

Mysig återträff med 93-tjejerna från Byske(hoppas fler kan komma nästa gång!), enorm glassmilkshake på max, farlig cykelfärd med Emelie, kak + filmkväll hos Mathildas förra låtsasmamma med The Butterfly effect, penistårta och Mariokart (stavning?) jag förlorade varenda race men nog är jag glad för det!

Igår fyllde Daniel 18 år så jag var där i solskenet och käkade massa tårta och god mat och pussade på han! Det har hursomhelst varit great! Vänner är det bästa som finns!

...sen så kommer ju Melissa Horn till Trästocks, min dator är påväg och så har jag köpt The Arks nya skiva = WINWIN!!!

Det enda som känns lite för mycket just nu är all jäkla tårta, bullarna, glassen, godiset och chipset som ligger i magen ^^ Måste skärpa mig med maten... nån dag! ;)

GRATTIS IGEN ÄLSKLING!


Älskar dig Daniel!
Kan man vara något annat än lycklig med dig?? :*



Kommentarer
Postat av: Felicia

Vilken extremt fin bild :D <33

Är glad att du mår så bra :D är jätte härligt här nu oxå, super varmt och skönt :D

2010-05-20 @ 22:06:47
URL: http://livetibild.blogg.se/
Postat av: Jenny

jag kan inte sluta gå in och tjuvkika :D JAG ÄLSKAR BILDEN och jag ÄLSKAR ER =)

2010-06-03 @ 16:21:23
URL: http://trolljenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0