Valborgs!

Min kväll blev superlyckad!
Började med att dra hem till Emelie efter skolan och sedan möta upp med brudarna på ICA där vi shoppade mat för att sedan spurta uppför kyrkbacken till helena och Sabir! =)
Där gjorde vi potatisgratäng och grillade fläskfilé (eller vi och vi, jag lät de proffsiga HR:arna och Sabir sköta jobbet:])
Maten blev grymt god!=D
Efter det blev det massa pratande och så drog vi en tvär förbi Brosels och kika på majbrasan och några tjejer som sjöng (jätteduktiga! =)) för att sedan äta efterrätt hos Helena, leka lite lekar och ha det allmänt gött!

Efter 11 tog vi cyklarna och drog in i urskogen för att träffa killarna och Nadya! Tillslut hittade vi dem i en mysig grillstuga och det var väldigt trevligt med mycket härligt folk =)

När kvällen var slut promenerade Danne, Jimmy, Martin och jag hem till Danne där vi käkade lite varma mackor och chilla tills jag knappt kunde hålla ögonen uppe och gick och la mig! =)

Tack alla för en fin kväll! Ni gjorde mig så jäkla glad!!! =)

Ellan ♥ marinerad fläskfilé!!! :]

Emelie knäppte jättemånga sköna bilder under kvällen men tyvärr så kunde min dator bara ta emot 3 st när hon skickade till mig =( Men förhoppningsvis kommer det upp mer bilder imorgon! ;)

Nattinatti! =)
Hoppas ni drömmer många långa härliga drömmar! =)



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Love din ny hårfärg :D

2010-05-02 @ 01:26:27
URL: http://ingreed.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gillar ditt nya hår! :D

2010-05-03 @ 21:57:36
Postat av: Emma Isaksson

Ååå, så fin du var i håret!!:D:D Super snyggt!

2010-05-09 @ 13:02:14
URL: http://emmaaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0