walking in the winter

hallå! :D

Fantastisk fin måndag idag trots hela sex stycken lektioner (typ barnplågeri!)
men alla utom matten var typ roliga så det funkade!

Galet tur att jag har en så fin klass också som gör det så härligt att vistas på skolan!
kul att träffa er igen! :D

tyvärr så dog min kaffekopp när jag snabbare än blixten ryckte ut min väska ur skåpet och även kaffekoppen åkte i golvet! blev fan ledsen, vi har haft många fina stunder tillsammans! R.I.P

just är jag hemma hos Danne har käkat kroppkakor så jag är NÖJD :D nu är han och gymmar så då tänkte jag plugga till franskaprovet... ni märker hur effektivt och bra det går, right? ;)

hoppas på lejonkungen ikväll ♥



ha en fin kväll snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0