En annan typ av disco

Hallå :)

Idag gjorde jag en fuling och for på skolan för att fatta något inför franskaprovet och få igen mitt matteprov, sen sjukanmälde jag mig och for hem! Känns skittaskigt mot vissa lärare att göra så när jag inte är på deras lektioner men det känns som jag måste prioritera de ämnen som jag har prov/redovisningar i för faktum är att jag inte orkar med en hel skoldag :(
Och tyvärr har jag för hög prestationsångest för att ta en hel vecka ledigt.

Önskar att en läkare kunde skriva ett papper om att jag inte får lämna sängen en vecka så att alla lärare skulle förstå och att jag fick all info hem så att jag slapp oroa mig för allt jag missar...

...Nog med klageri!!!

Jag är glad för att jag har så många fina människor omkring mig i skolan som piggar upp mig och dessutom så fixade jag G på matteprovet!!! Med hela 1 poäng över gränsen!!! :D :D
Nej men nu ska jag inte skämta bort det här; jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv! :)

Snart kommer Danne hit och kramar mig hela kvällen! LÄNGTAR! (L)


Knasigt_Glad_tjej_93!

Kommentarer
Postat av: Stina

Jaa eller hur?:D En varm och mysig kofta är ju precis vad man skulle behöva kalla höstdagar som dessa;)

2010-10-13 @ 17:09:25
URL: http://couloursoffashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0