It left a strange impression in my head

Igår var jag och familjen och såg nyårsrevyn!
Kvinnan bredvid skrattade så hon grät, jag skrattade åt revyn men nästan mest med henne!
Har nog aldrig hört någon med ett så vackert skratt som hon.
Sedan åt vi pizza och såg på hockey med mormor.
I slutet av kvällen fick jag övningsköra över en timme - blev faktiskt ganska stolt över mig själv,!

Idag har varit en välbehövlig, men lagom rolig dag. Har gjort ett kapitel matte, börjat på engelskauppgiften och gjort ett CV.

Sedan så har jag skrivit ett brev till en fin flicka i söder.
Insåg hur mycket härligare och personligare det är att skriva brev än att skicka mejl.
Någon som vill bli min brevvän? :)



Imorgon ska mina resevänner åka in till stan och få lite handledning på Resia.
Jag är så fattig att jag inte ens har råd till bussen! Som tur är räcker pengarna på sparkontot till själva utlandsresan iaf! Drömmer om dagen då planet lyfter!!

De sista slantarna i plånboken tar mig nätt och jämt en sväng till Bjursele i helgen, och jag längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0