Bara så ni vet; Jag har inte dött!

Bara haft USA-arbete uppkört i röven hela tiden! Opps kanske ska censurera det där sen...
Äh skit samma, jag har helt enkelt haft fullt upp hela veckan me både roliga och tråkiga saker!
Var bl.a med klassen hela natten från tisdag till onsdag och sov i gympan och hade kul
(eller sov och sov.... xD) Jag älskar hur som helst min klass även fast jag förlorade stort i strippbarkemo...
Ja ni hörde helt rätt, bara vår klass har så många pers som kan ställa upp på att lätta på paltorna!

Imorgon ska lilla Ellan på Käftsmäll, en musikfestival i schtaan, hoppas på massa bra musik och sjyst folk! <3

Kollade på Idol ikväll också; Var det bara jag som grät då Kevin sjöng till sin flickvän...? :]
De är ju bara hur fina som helst ihop! Önskar att jag nån gång hittar en sån fin kille!
Jag kanske måste fara till Malta först ;)


 Men Kevin har inte bara charm; SPANA IN MUSKLERNA!!!



Kommentarer
Postat av: emelie

satan vilka muskler! :D

2008-11-21 @ 22:15:28
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0