Ebba Grön <3 (Och annan kärlek...)

Jäkligt bra är dom, min favorit låt är Flyktsoda, tätt följd av 800 grader.
Ebba-gubbarna kan dom! :D Ni borde lyssna in dom!

Dagens filosofiska tanke:
Många snackar om att våren är kärlekens tid,
men ungefär 90% av de jag känner är antingen fyllda av lyckligt kärlekspirr
eller har sår i hjärtat för tillfället, allt beroende på kärlek....




Jag försöker strunta i mina egna känslor,
de går ändå oftast åt fan :P

Imorgon ska jag till tandregleringen och snacka med en tandläkare...
kanske ska jag få tandställnig! både vill ha och inte,
skulle va kul med finare gaddar men jag gillar ändå mina skeva tänder på nåt sätt :]
Vi får se hur det blir!

Ha det bra! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0