Efter Kåge!

Kvällen blev bra, inte perfekt men inte tråkig - hyfsad helt enkelt!
Det var en massa band där och de flesta var bra, bäst tyckte jag nog om No Motive,
jag hade aldrig sett dem live tidigare men tyckte att de var toppen! :D

Sen så spelade jag också GH med Johanna och Ebba... hrrm, det gick väl lite dåligt för min del xD
Och så stod jag i kiosken, jag måste nog ha setts som årets sämsta försäljare!
Jag hörde typ aldrig vad folk sa att de ville ha... men jag var glad iallafall!

Sen så såg jag flera snygga killar, men det var en som utmärkte sig mest;
Den sötaste jag någonsin sett!

Kanske drömmer en liten dröm om honom....
Ha det bra och sov gött! ;)

Kommentarer
Postat av: emelie

KEVIN&JOHAN<3

2008-11-08 @ 07:56:02
URL: http://emeliiee.devote.se
Postat av: Lovisa

Raawr ellan ;)

2008-11-08 @ 11:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0