Fint!

Idag har jag städat för att få en hundring av mamma som ska gå till barnarbetare inom tobaksindustrin i världen!
Visst är jag en ängel? Hmm nja egentligen inte för det är skolans påhitt, men de känns ändå bra att hjälpa dom! :)

Förutom att dammsuga och skura har jag inte gjort så mycket, bara motionerat mig själv och hunden och spelat lite gitarr :)
Och idag har jag varit glad hela dagen, för att det har varit soligt!
Alltid då solen tittar fram blir jag lycklig! :D

 Min hund är väldigt fin <3

Just nu väntar jag på att mamma ska komma hem och hjälpa mig att göra knäck till för att min klass ska sälja olia saker på julmarknaden i Byske på söndag. Förra året brände jag och My allt så de är bäst me lite support nu!

Hadet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0