God Kväller, som en liten smurf skulle ha sagt

Åh vad det är svårt med rubriker tycker jag! (som ni garanterat märkte ovan!)
Åh vad det är jobbigt med USA-arbete! Jag orkar inte göra någonting!
Åh vad det är jobbigt att vara borta från Felicia min älskling - Flytta tillbaka!
Åh vad det är jobbigt med designen här på bloggen- jag fattar ingenting!

Såja, då har man släppt ut lite aggressioner!
Och just ja, åh vad det är jobbigt att vara dålig på simning, det skadar mig rent fysiskt!
Idag när jag skulle försöka göra ett "snyggt" dyk så misslyckades jag totalt, det blev ett fantastiskt magplask istället! Och det sveeeeed på min mage som är röd än! Inte kul!
Fast jag gav iallafall mina klasspolers ett väldigt gott skratt, tur är väl det!
Som Hampus i min klass sa efter mitt storstilade försök:
- Ellan, du kan inte flyga!

Hahaha xD Jag måste ha sett asful ut xD



OBS: även om man kan tro det så äre INTE jag på bilden^^ Haha xD

Imorgon är det TEATER, wiehooo! Tjingelong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0