Här ser ni nybörjaren!

Har börjat igen och nu vill jag ge det en ordentlig chans: Mitt gitarrspelande!
Har alltid tyckt att det varit roligt men inte haft så mycket tålamod med det,
men nu jäklar! Och det är roligare än någonsin!
Kanske framförallt för att det finns så många musiktalanger på skolan som inspirerar!
Någon därute som också kämpar? ;)
 <------ Ungefär en sån där plinkar jag på, mammas gamla.

Dessutom så var jag och kollade på lägenheten som jag ska flytta in i nästa år igår.
Den var verkligen liten! Men jättemysig! Tror jag längtar tills jag får flytta in... ;)

I tisdags hade vi "kom-som-du-inte-är-dag" på skolan, jag var finklädd;



Min klass, extra snygga den här dagen! <3

Kommentarer
Postat av: emelie

vi är ju snyggast :D

2008-11-07 @ 06:50:40
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0