Hej, eller god natt?

Den här dagen tog jag typ rekord i att göra så lite som möjligt,
förutom att jag följde med mamma och pappa och tände ljus på kyrkogården...
väldigt kallt men mest dystert såklart!

Förutom det har jag kollat på tv, suttit framför datorn och faktiskt läst en bok (eller iallafall 20 sidor!)
STOLT! men alltså... väldigt dryg dag! Förutom att jag såg en riktigt bra film på fyran
"När lammen tystnar" lagomt läskig och jättebra skådisar!

Jag hade iallafall skoj igår även om min typ grymma far inte lät mig sova över!
Här kommer iallafall en uppsättning med underbara och spårade bilder:

Maja, Jag, Emelie, Soffe och Julia var där (och Helenah bakom kameran)
Fina brudar, ellerhur? :)  på första bilden ser vi fortfarande rätt normala ut...
sen händer nåt! xD



Soffe, Julia, Emelie <3


Hot stuff ;)


Maja och Emelie, hur söta som helst!

Finns en massa mer bilder men vill inte snatta riktigt alla!
Blir ändå riktigt glad bara jag kollar på dom här...
Är så himla tacksam över att få vara vän med sånahär goa personer :)

Ha en mysig natt! Hörs imorgon...

Kommentarer
Postat av: emelie

det är ju klart att du får ta alla :D jag la ju ut så himla många så ni skulle kunna snatta dom av mig :D

2008-11-02 @ 07:57:02
URL: http://emeliiee.devote.se
Postat av: pappa persbrandt

soffe på andra bilden var ju spårat äckligt :P

2008-11-02 @ 18:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0