Skellefteå AIK

Idag såg jag SAIK spela för första gången live.
Det var mot Djurgården, orättvist att det bara blev lika, men men.
Nu tror jag att jag förstår varför hockey är så speciellt för många;
Känslan jag fick när hela klacken sjöng och det bara var några minuter som skellefteå hade på sig att fixa minst oavgjort och man var nervös som bara den och började skrika av spänning -
OCH SÅ GÖR SKELLEFTEÅ MÅL! Och då omvandlas all den där nervositeten till massor av glädje istället
Härligt! Hoppas jag åker på hockey igen riktigt snart! :D


 <------- NICE!

PUSS och godnatt!

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: a det kortet tog du :D

2008-11-21 @ 19:22:18
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0