Sunday night

Sitter här i min mjuka pyjamas och lyssnar på Jordin Sparks "Tattoo",
så himla fin text i den! Kom på att den skulle vara jätteperfekt att sjunga på skolavslutningen till våren.
Så mycket känsla och stämmer precis in vad som jag känner med min klass, jag vet att den alltid kommer betyda massor för mig!
Fast, nej varför snackar jag om det här nu egentligen?! Jag har ju kvar över ett halvår med mina älsklingar ;)
Kolla så fräna de är:


Bara för att jag älskar er så mycket!  Tänk att få vara med er varenda lilla dag!  Snacka om tur!

Dagen har jag spenderat på mitt helgjobb och städat stjärten av mig,
eller ryggen egentligen, har så satans ont i den efter massagen!
Jag som trodde det skulle bli bättre?!
När jag kom hem så hade My tittat förbi med moppen, modigt av henne att köra,
jag är så jäkla feg :]
Sen bar det av till city och käka pizza bl.a, gott var det!

Imorgon är det slut på lov och skola igen, lite sorgligt men well, that´s life!
Tjing tjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0