Tack för te, telefonsamtal och Twilight!

Sitter och dricker kallt te! Huvva, varmt ska det vara men jag glömmer bort att dricka det även fast jag nästan är beroende!

Ikväll har det bara varit jag och djuren hemma och det är rätt skönt att slippa sin högljudda familj tycker jag.
Den här kvällen har jag lagt min tid på att promenera med jycken (i snöstorm ), spela gitarr och prata med Felicia i telefon! <3 Var väldigt härligt att göra det sistnämnda för de händer inte så ofta pga pengabrist :(
Saknar henne som bara den, men vi kommer ses till jul! :D <3

Jag önskar att jag var en björn och kunde få gå i ide nu på vintern,
det är så deprimerande mörkt hela tiden! Vars är min älskade sol?!

På lördag blire iallafall bio med några fina tjejer! Det blir ett ljus i kylan! :D

Godkväll ;)

 Liten bild på Felicia - Jobbigt att du är 82 mil bort! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0