Tjejkväll och ryggont

Hallå allihop!
Idag har jag varit i stan och blivit masserad! Väldigt härligt då men sen efteråt började det typ dunka och göra ganska ont! Konstigt, men det kanske är sånt som händer då spänningar släpper?
Hoppas iallafall det! ;)

Kvällen var iallafall supermysig! Helenah, Maja,Soffe, Emelie,Julia och jag var hemma hos Helenah och såg idol, en film, tog massa kort och flummade/ hade kul hela kvällen! Det piggade verkligen upp i höstmörkret!
Alla kort vi tog var typ de fulaste och härligaste jag någonsin sett, assköna!
Ska kanske snatta av Emelie sen om hon lägger ut på sin blogg sen... höhö^^
Sen höll jag typ på dö när majas cykel paja xD den sjunger verkligen på sista versen och gnisslar som bara den när hon cyklar på den, men den har charm ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0