always look on the bright side of life =)

Heey på dey ;)

vet inte vad jag ska skriva...
Felicia drog hem inatt, jag läste ut min bok idag och skolan börjar snart om! x(
Men fan vad neg det där kändes!

...!Jag kan ringa Felicia närsomhelst, börja på följande bok i triologin och njuta av de sista sommarlovsdagarna!
Det kändes bättre! =D Nu jäklar ska jag vara positiv!

Idag måste jag dock städa mitt rum och fara ut och springa dock = jobbigt xD Men känns fint efteråt =)
Men imorgon ska jag, mamma och syrran ner på stan och det blir nog trevligt iaf!
Är jäkligt sugen på en liten piercing i näsan eller läppen...hmm... kanske ska försöka övertala morsan då? ;D

Jag å sötsyrran<3

ha en fin dag allihopa :*

Kommentarer
Postat av: FRIDA

JAG ÄLSKAR DIG<3

2009-08-14 @ 14:38:37
URL: http://thestriped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0