Bästa vän,<3


 Tack som tusan för den här sommarens stunder tillsammans!
Du är grym och alldeles alldeles alldeles alldeles alldeles underbar!

Många mil skiljer oss åt men du är alltid nära mig ändå, inlåst i ett litet rum i mitt hjärta där du måste stanna för alltid! :]
Känns sorgligt att du åker igen men jag önskar dig ett stort lycka till med flytten och med alla snygga pojkar i Lindesberg,
och glöm för allt i världen inte mitt telefonnummer eller att  "arm-håle-hår" är jävligt roligt att säga fort! ;)
Jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa Sandström

199kr på Åhlens ;)



haha, ni två är härliga, blir ensamt utan felle =/

2009-08-14 @ 13:53:36
URL: http://fotopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0