dancing in the moonlight

Godmorgon underbaringar! =)

Idag ska jag och min snygga och fina syrra gå ut och spatsera med vovven, kanske sola fläsket lite och sen ska jag vänta tills Felicia slutar jobba för då ska jag dit och vara med henne tills hon drar hem :/ <3
Skuttar nog över träningen ikväll, känner mig lite krasslig och dessutom så måste man ju passa på att vara med sin polare innan hon drar hem och man inte kommer få se henne på minst 3 månader!

...förövrigt så äre bara 5 dagar till min och många andras gymnasiedebut!
nu börjar nervositeten komma på allvar!!!
Ska försöka hålla mina nerver i styr så gott det går! :]


Sometimes I really like my style ;)

Och en bra låt som jag nästan glömt men som får mina feelgood-nerver att jubla!



hejdååå

Kommentarer
Postat av: Lovisa Sandström

Din stil är riktigt nice ;)

2009-08-14 @ 13:54:28
URL: http://fotopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0