Vissa dagar är så gott som perfekta!

Hejhopp gummisnopp! =D

Har ju varit på en mycket exotisk (?) sista-minuten resa till Byske, Vitsjön och Playa del la HURVAS! (Furuögrund)
så tänkte berätta att det var jättetrevligt och helt värt moppe pengarna! ;)

Det var så nice!!! På söndagen tog jag moppen till Emelie där jag inte hann vara så länge innan vi ringde Soffe och vi 3 drog till Vitsjön =) Riktigt fint ställe må jag säga! Var där och stekte några timmar med dessa två underbara brudar innan vi moppade tillbaka till Byske och åt fantastiskt goda hamburgare hos Emelie innan jag spelade match mot Myckle, OCH DET GICK SÅ BRA! Vi vann med 4-3! :D <3 Duktigt tjejor!!! och jag är t.o.m stolt över min egen insats, mycket bättre än jag trott :]

Efter matchen så gick jag till Emelie igen dit Soffe, Linda och Maja kommit också! <3
Så underbart härligt det var att få se er igen! =) <3
Blev en massa tjejsnack som jag saknat! inte så mycket film som det var tänkt, men det var härligt ändå! <3
Sov i tält och tydligen så snarka jag - typiskt :] Stannade at emelies place till två dagen efter då jag moppade vidare till min älskepälskling :)

Där har jag varit två dagar och hunnit med att bada, se några filmer (eller iaf delar då jag alltid lyckats somna :])
blivit nerdränkt i vattenflask-vatten (tack älskling! ^^) , tappat mobilen när vi gick på promenad i skogen på kvällen - inte bra xD men när vi gick tillbaka så hitta vi den rätt fort tack och lov! och mysat på =)
Och så säger Danne också att jag har snarkat en massa, och pratat i sömnen xD
Visst låter jag underbart mysigt på natten? ;)

Idag körde jag hem och höll på att krocka in i en tjäder som flög upp från diket - hjärtat i halsgropen!
tur att jag hann bromsa :)
Och ikväll så kom Felicia och Lovisa hit och käka kräftor med vår familj! Fan så gott och fan vad mätt jag är nu, proppfull! :D Skulle ha en middag för att Felicia min älskade åker hem på fredag morgon, </3
...Åk inte än för tusan...<3

Här kommer iallafall några pics från ikväll 
    (och jaa, jag är snygg ibland xD)

och tillslut en härlig bild på Jakob och mig från ångtågsturen i Arvidsjaur i lördags :D
Är jättetrött så nu hoppar jag till sängen,
farväl knubbsäl =)




Kommentarer
Postat av: Emelie

tack själv, det var riktigt kul! =D

ska vi ta och hitta på nå till helgen? :P

2009-08-13 @ 10:56:26
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0