Danne- maraton!

Tjohoj!

Måndag-Onsdag = Danne var här! <3
...och jag fascineras bara mer och mer av hur olika vi är och bara mer och mer och mer och mer och mer och mer och mer och mer av hur mycket jag tycker om honom! =) Man behöver inte vara likadana för att kunna stå ut med varann ;)
Tack för att du lärde mig landa på rumpan på studsmattan förresten! xD
...nu känner jag mig ju nästan atletisk jämfört med vad jag var tidigare ^^
Och dagen på stranden gav fan resultat! Jag har fått färg!!! :D :D :D
fast synd bara att färgen är röd xD men men, det är iallafall färg! ;D

och efter han körde hem så körde Felicia hit och vi bara mös och kollade på tv, något knasigt sadist-program med en galen japan som fäste rep i killars heligaste och ryckte xD Aja... man kan göra tv om allt verkar det som =)
Hade iallafall trevligt med min tjeja <3

Nu orkar jag inte skriva mer, utan ska ägna mig åt att läsa "Flickan som lekte med elden"
så spännande att det är svårt att lägga ifrån sig nu =)


Gonatt goding! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0