det är fan mörkt ute nu! på tal om något ^^

Hallå =D

Tänkte skriva ett litet inlägg innan det blir dags för duschen, sen sova!
Men att jag aldrig någonsin kan gå och lägga mig innan 10 även fast jag vill, är som om jag väntar uppe längre för att jag tror att något kul ska hända, vilket det dock aldrig gör ^^

Längtar faktiskt lite till skolan imorgon och snacka med alla trevliga personer i nya klassen,är dock rätt nervös över sång-lektionen... men men - jag ska förtusan överväga rädslan!
Sen så har jag ju teaterlektion också och det är så grymt kul! =D

Aja, nu ska jag lämna min lilla blogg åt sitt öde för den här gången!
hejdå alla, och sov så sött! =)

Och just ja,! =D Grattis syrran och Markus! <3 =D
...men Frida kommer ändå jämt vara mest min bara så att alla vet ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: haha tack så mycket :)

2009-08-31 @ 18:50:23
URL: http://palmqvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0