forever young

Tjaaa =)

Jobbig dag idag, vet inte riktigt, den bara var det?
Hade iallafall min första sånglektion vilket var riktigt kul, läraren verkar grymt duktig,
men ack så pinsamt och stå där och sjunga själv! xD men, vill man bli bättre så måste man ju våga =)
Sen så var jag sur för att mitt lås fortfarande inte går upp (jäkla kombinationslås!) och att det är så mycket att göra igen!
Varenda dag fullspäckad med grejer på kvällarna som måste göras! jag som bara vill ta det lugnt efter en jobbig skoldag...
men vem vill egentligen inte det?

Det var väldigt tjusigt väder idag, så jag och några andra trevliga estetare drog till coop på promenad...
jag köpte mjukglass - riktigt god, men tyvärr så tog den slut lite för fort! ^^

Tyvärr så har jag kommit på att jag ogillar Anderstorpskolan - den känns så stor, alldeles för stor :]
Jag kan gärna börja på typ kaplan eller John Bauer som är mindre? :]



Forever young... rätt skönt att vara ung =)
Men ändå jobbigt ibland, fast tufft har nog det alla människor då och då oavsett ålder ^^

Trevlig kväll :*

Kommentarer
Postat av: Alma

Du ska inte byta skola D: <3

Vill ju ha dig på Anderstorp med oss :)

2009-08-24 @ 22:55:47
URL: http://almalindstrom.blogg.se/
Postat av: Ingreed

Vem har du som sånglärare?

Jag fattar vad du menar med mkt att göra.

Skolan kommer kännas mindre om ett tag (så länge du inte typ... hoppar på kryckor för då blir den oändlig) En stor fördel är att den inte har några trappor t ex! ^^

2009-08-25 @ 09:18:50
URL: http://ingreed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0