Galet, men jag tror fan att jag är på rätt väg! =)

Heeej =)
Skoldagen idag var mycket bättre än igår, kanske för att jag var mycket mindre nervös nu! =)
Plus att vi spenderade en stor del av förmiddagen med grund teater/dans övningar, att jobba tillsammans med kroppspråk och såna lekar, vilket var roligt och så måste man bjuda på sig själv då vilket förde oss lite närmare varann :)
Jag börjar få känningar på att vi kommer bli en höjdarklass faktiskt! Hoppas som bara den att jag har rätt!
Tycker stämningen är bra redan! men jag vill lära känna fler, alla! fast jag har ju 3 år på mig, så det  är nog lugnt ;)
Jaaa där hörde ni, 3 år! Hade ju planer på att byta förr... men nu är jag jävligt osäker på det!
Visst, jag får inte läsa franska på estet men min magkänsla säger att teater är rätt ändå och det är den jag vill följa!
...fast jag har ju bara gått 2 dagar än så jag kanske inte ska säga något... men men xD
Annars idag så gick vi igenom en massa info.. blablabla ganska jobbigt!
Känns verkligen att man har så mycket eget ansvar nu, hoppas jag fixar det! :]

Efter skolan åkte jag och hälsade på fafar som ligger på sjukhuset.
Han har mått dåligt på sistone och nu ska de utreda honom ordentligt! Hoppas verkligen att de hittar felet och kan hjälpa honom<3 Kändes jävligt jobbigt att se honom ligga där så ynklig i sjukhussängen ... =(
Dessutom tycker jag inte alls om sjukhus...
och självklart tycker jag inte om när någon jag älskar är sjuk...:(

Får se vad jag hittar på ikväll!
Någon av de närmaste dagarna är jag dock rejält sugen på att träffa Danne,
var ju fan... 1 vecka sen vi sågs idag! :O längtar som fan efter honom! (L)

puss & hej!






Kommentarer
Postat av: Lovisa Tekla Evelina♥

Åh nej! Hoppas han blir bättre!

2009-08-19 @ 18:13:31
URL: http://fotopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0