Imorgon!

Hej! =)

Imorgon börjar jag gymnasiet - redan! Lilla Ellan har blivit stor!
Är ganska nervös men vet egentligen inte för vad exakt, mest för att allt är nytt och verkar stort tror jag!
Känns kul med nytt folk iaf =) Så jag har blandade känslor!
Ska försöka sova ordentligt inatt, men gissar på att det kommer gå käpprätt åt skogen med det,
är iaf värt ett försök!  Känns sorgligt att lämna sommaren bakom sig också, det gick på tok för fort!

Jag önskar alla gymnasiebörjare ett stort lycka till imorgon och hoppas att ni kommer trivas i er klass! =)

Godnatt och sov sött!

... om 10,5 timmar: Hej Anderstorp! Hej ES1c! =D



Plötsligt ska man börja något nytt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0