LÖÖÖRDAAAG

Goddagens! :)

Idag har jag, mamma och syrran gjort schtan!
Jag köpte ett par converse (halva priset! =D), en skjort-klänning/tunika, kajal,nagellack,hårnålar, godis och lämnade in mobilen på lagning :]
sen så tog jag ett till hål i örat, mitt sista! Blev rätt nervös då mamma stod bredvid och oroade sig över att hon som piercade skulle komma åt någon nerv och jag skulle bli halvsidesförlamad ;)
Men hon kunde pusta ut för jag överlevde och mår bra ^^
Sen så träffade vi vår kusin Annika och åt med henne, riktigt nice att träffa henne igen såklart <3 :)
Frida shoppade som en tokig och har inhandlat i princip en hel garderob känns det som ;D

Är trött som satan nu men taggar ändå för byske ikväll och grillning! =)




Läste Mathildas,   coopertrooper.blogg.se! =) blogg för några dagar sen
där hade hon lagt upp denna låt som jag nästan glömt men som är så fantastikt skön! =D

Förövrigt så har jag allvarlig Danne-abstinens för tillfället!!!
Men jag hoppas att han har det bra på lanet :*

TREVLIG HELG SÖTINGAR! x*

Kommentarer
Postat av: Lovisa Sandström

nice converse! :O

2009-08-15 @ 17:09:23
URL: http://fotopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0