rainy day

Godmorgon! =D

Jag är ganska glad trots att det är nog världens värsta väder ute enligt mig ^^
Totaldimma och regn... not one of my personal favorites!
Men jag ska vara positiv för jag ska köra moppe till Emelie idag =)
(OBS; detta bestämdes tidigare i veckan, en solig kväll xD)
Ska bli jättekul att träffa henne, önskar bara att min moppe hade haft tak och element inbyggda!
Men men... det är väl bara att klä på sig mammas extremt "sexiga" gamla orangea regnställ som inte släpper in något regn alls men som dock bränns i ögonen om man kollar på den för länge så ska allt ordna sig :]

Är ju rätt utvilad nu efter att ha spenderat en helkväll igår i soffan framför tv:n med en daim,
det var längesen kan jag lova! =)

Nu ska jag bjusa på min favortit-morgonlåt! =D
Önskar jag kunde vakna upp varje dag till tonerna av denna ... =
feelgood!


Ha en härlig lördag men drick inte för mycket på stugsistan!
bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0