Sista dagen på sommarlovet!

Tjaaa =D

Först måste jag ju berätta om lördagskvällen och hur underbart mysig den blev!
Emelie,Julia,Maja, Helenah och jag i Byskebyn i en grillstuga <3 Massa prat, inget går upp mot ett riktigt tjejsnack ibland, haha! =D Tyvärr så åt jag typ upp alla mina marshmallows (hur stavas det? xD) av glädje under tiden som Helenah berättade om sin nya kärlek, GRATTIS till er båda!<3 :D
...så sen hade jag typ inga kvar då Julia gjorde upp en riktigt tjusig eld men det gjorde inget för jag kunde sno av Emelie, hihi :] Dock så var hemresan en jävla mardöm, trodde serisöt jag skulle frysa ihjäl -0gradigt ute och blöta skor, not nice :(
Vågade inte köra fort heller i rädsla att råka köra ihjäl någon liten hare eller liknande :/
Tur man har varm dusch hemma =)

Gårdagen, så helgjobba jag, och sen så kom My hit! Jättelängesen jag såg den tjejen!
Kul att ses iallafall! =D och tack för presenterna :]

Försökte stiga upp 7 idag... men somna självklart om tills nyss xD
Ska städa idag (har skjutit upp det så länge :]) sen träna ikväll... och vara nervös som fan inför imorrn!

Razze är fin <3

Hejdåååå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0