updates from school

Bonjoooour!

Sitter idatasalen med Albin och Julia och gjorde precis klart matten - bra att det blev gjort! =D
Inte speciellt peppad på skoldag...jag riktigt släääpade mig upp ur sängen imorse :P
men jag pratade med Jenny i bussen idag och det var längesen, så då blev jag glad!
Hon är en glädjespridare helt enkelt =D

Idag har jag estetisk verksamhet, engelska och mer matte ^^
Sen så slutar jag och drar ut till Furuögrund och världens bästa underbarste finaste osv person! =)
Jag älskar att vara där, han har världens härligaste familj och som sagt, han är ju inte så dum han heller ;)

Nu ska jag dra, lycka till på skolan idag! =)


Och en stooor bild på mitt gamla goa 9B, jag saknar er <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa Tekla Evelina♥

sv: Haha okej;)



Ni va fett coola yoo ;)

2009-08-27 @ 15:32:48
URL: http://fotopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0