Hejhopp gummisnopp

Chaachaaa! ;D

Måste börja med att säga att jag hade en kanondag igår! =D
Körde till Emelie genom spöregnet och hade det riktigt trevligt där hela dagen!
Vi käka bullar, drog till ICA och köpte massa godis, åt upp godiset,och just ja, vi åt mat också ;)
Haha men förutom att käkade så spanade vi i fotoalbum och var nostalgiska och så sjöng vi singstar ( så jäkla hemskt att man kan spela upp sina egna röster efter att man sjungit xD Jag tror man kan jämföra oss med två skrikiga hönor i målbrottet - men vi var iallafall underhållande tyckte jag!)
Och så pratade vi en hel del, blir liksom aldrig tyst när vi är med varandra för båda har alltid saker och avbryter varann rätt ofta haha men det är ändå najs!

På kvällen snattade jag smink av Emelie och sen drog vi först förbi Soffe och hämtade upp henne innan vi stack till tjärholmen och träffa Ewe,Cia,Maja,Helle,Adde och Ante =)
Lite senare cyklade vi ner till stugsistan! Var rätt mycket folk men jag tyckte att det var drygt ^^ fast det är nog inte så konstigt eftersom jag var en av få nyktra där :P
Vi var där någon timme och sen for Emelie, Soffe och jag hem till rosahåret och fikade, sen for Arvid dit så jag och Emelie drog hem till Emelie igen :)
Hade smsat med Vicke hela kvällen och velat träffa honom, har ju inte sett honom sen han började i Vännäs Och saknar honom som tusan! <3 Han var i stan i går och spana på bio men sa att han skulle tillbaka till byske vid 11 och då hade jag och Emelie tänkt fara förbi =) Men han kom inte hem förrän vid 1 så jag beslutade mig för att börja köra hem för att jag började bli trött och Emelie började också se rätt trött ut efter en lång dag.
Så jag kramade henne farväl och körde iväg, men när jag kom till kyrkan så stannade jag när jag trodde att jag fick sms, då vare istället älsklings-danne som ringde och undrade om jag var kvar i Byske och undrade om vi kunde träffas.

...Han satt dock på busstationen i schtaan och skulle inte vara i byske på över en timme men kärlekskrank som jag var så bestämde jag mig för att vänta på honom och ändra mina planer^^
Så jag körde ner till havsbadet igen och umgicks med några överförfriskade vänner där och hann även träffa Vicke,Lisa och Amanda en snabbis på vägen till busstationen!! :)

Sen hämtade jag iallafall upp Danne och så körde jag ut oss till Furuögrund =)
Riktigt mysigt att vara med honom tills båda slockande av trötthet lite senare på natten <3
Var så grymt svårt att slita sig från honom imorse då jag var tvungen att köra hem och helgjobba... :/
Men, that´s life! Jag har iallafall världens underbaraste pojkvän! :]

Sen jag kom hem har jag bara jobbat, suttit här och nu ska jag och syrran ut och gå tror jag =)
Ha en bra kväll! =D


Well... and that's love too! ;D

Kommentarer
Postat av: emelie

tack själv för gårdagen! =)

2009-08-30 @ 22:27:11
URL: http://emeliiee.devote.se
Postat av: emelie

tack själv för gårdagen! =)

2009-08-30 @ 22:27:26
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0