tillbaka till verkligheten

Goder kväll! =)

Spelade som sagt match ikväll i Ostvik, vi förlorade med 4-2 tyvärr!
Själv sprang jag runt och var helt förvirrad och totalt lost  i första halvlek men i andra började det arta sig för mig litegrann iaf  så jag är nöjd  över matchen ändå:] De andra i laget gjorde som vanligt en superbra insats! =) =) =)

Och imorgon börjar skolan om och alla rutiner om om och om och om och om igen i all evighet?
Känns lite jobbigt på ett sätt men jag längtar ändå efter klassen som jag tror kan bli hur bra som helst och efter teatern,
8 timmar i veckan om man räknar med den estetiska verksamheten!
Det mina vänner, är guld  om man heter Ellan och är barnsligt förtjust i att kuta runt på en scen!  ;)

Sen så vill jag hylla känslan av att vakna upp med någon man tycker riktigt mycket om,
lägga sig riktigt nära...känna värmen...lyssna på de lugna andetagen och hjärtats slag...se på världens sötaste Daniel
och fyllas av den underbara känslan av kärlek! Jag är fan lycklig över att jag får det!
Tänkte bara säga det... man ska uppskatta det fina man har tycker jag :]


En grym låt, och sångerskan - vilken satans pipa! =D

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0