gymnasienervositet på hög, darrig nivå!

Godkväll :)

Det är så grymt fint ute här, alldeles dimmigt men med en stooor måne på himlen!
Tjusigt värre tycker jag medan jag sitter här och dricker min andra kopp te och gnager på en tomat =)

Jag har drabbats av gymnasieångest också!
Oroar mig för varenda liten grej som går att oroa sig för, speciellt över om jag har valt fel linje och om det vore bättre att gå något annat! Jag är så velig, har funderat i ett år på den frågan men vet fan inte än vad jag vill- det är ju svårt!
Fast å andra sidan så tänker jag att det är lönlöst att oroa sig nu i förväg, utan jag får handskas med såna problem då jag väl har börjat och sett  hur det blivit :) Ska försöka hålla kvar den tanken!
Dessutom så vill jag inte att sommarlovet ska ta slut, det är så grymt härligt!

Jag kom iallafall in på mitt 1handsval musik/teater, gick ut på norran.se för att kolla vilka jag ska få äran att gå i samma klass som, and this is what I found! =)


*Oskar Sköld

*Jimmy Bränberg


*Antonia Lundström


*Jessica Lindqvist


*Elisa Lundmark


*Ksenia Izerman


*Rickie Östlund

*Sanne Bengtsson


*Lisette Holmgren


*Mathilda Almgren


*Stina Åström


*Sofie Marklund


*Sebastian Johansson


*Alma Lindström


*Amelia Nilsson

Upptäckte att hälften av dessa är personer jag redan känner! =)
Och hälften var folk jag aldrig hört talas om! Det ska iallafall bli roligt att träffa er alla! :D
Men självklart är jag nervös... en helt ny klass....! ....!...!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, är du nervös inför skolstarten? :D

Är det där bara teater/musik-klassen? Eller är det med dansarna inräknat? Isåfall var det en väldigt liten klass :P Hur är det med dig nuförtiden? Nu var det ju ett tag sen vi sågs :D

2009-08-15 @ 18:28:21
Postat av: Jens

Det var jag, Jens, som skrev det förra ;D haha

2009-08-15 @ 18:29:23
URL: http://mjensa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0