Härligt med helg!

Hallå! =D
Äntligen helg - underbart!

Igår åkte jag ju till Danne och det var s u p e r n i c e!
Tror nog att jag nämnt någon gång att jag bara älskar honom mer och mer för varje gång vi ses, och så är det fortfarande! Men den eviga frågan är: varför går tiden så fort när vi är med varandra?
Fick dock rätt taskig sömn eftersom jag  Danne  somnade rätt sent och sen väcktes mitt i natten av Johan och Roberth som sprang i trappen och fikade + spelade WoW i rummet bredvid ^^ jag blev rätt förgrymmad först men tänkte sen att det är en del i deras charm och somnade om rätt fort =) Jag gillar dom ju allra oftast ;)

Idag på skolan så hade vi programdag vilket innebar att alla dans och teater 1:or, 2:or och 3:or var tillsammans hela dagen och gjorde olika grejer för att lära känna varandra lite bättre =) Var först på skolan och sen på Nordanå och lekte massa lekar - jag hade så grymt kul! =D Gillade speciellt monsterkullen, jag är så barnsligt förtjust i den!
Och alla var så jäkla trevliga också! =D Riktigt härlig dag!
På vägen dit så fick jag dessutom kika in i Jens lägenhet -så himla fin!!!, jag började nästan överväga att flytta in under deras säng ;)

Slutade vid två och tog bussen via byske hem tillsammans med Emelie, Julia, Maja och Helenah<3
Sen hoppa dom av och Frida och Lovisa hoppade på, så jag fick sällskap hela vägen hem =)

Nu är jag äckligt trött och vill bara sova!!!
fick ett erbjudande av My att fara dit ikväll men jag är så slut att jag nog stannar hemma och sover istället,
snacka om tråkig jag är, jag vet! Men jag somnar snart sittande ju xD

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Alma

Trevlig helg :) haha

2009-08-28 @ 17:54:01
URL: http://almalindstrom.blogg.se/
Postat av: Ingreed

Är du helt säker på att du vill sova under deras säng?? :O Jag menar man vet aldrig vad som gör på natten ;)

2009-08-28 @ 19:54:44
URL: http://ingreed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0