jag blir glad av folk!

Hej! :D
Hur mår ni? Bra hoppas då jag!

Jag mår kanon, har haft en fantastisk dag på många sätt!
Främst på grund av alla fina människor jag träffat!
Dagen började med orientering och jag var med Amelia och Mathilda =)
Jag suger på den sporten så när jag inte orkade försöka anstränga mig mer så roade jag mig med att rulla ner för en kulle med nyklippt gräs istället... inget smart!
...blev som gräslig all over xD (Prova inte på detta hemma!)
Sen så hade  jag en massa fler lektioner och raster som andra dagar, och jag hade en massa trevliga klasskamrater att hänga med så jag kände som att de lyste upp mitt sinne :)
Efter skolan tog jag en buss till Byske och snackade med Emelie, Danne (fast han pussa jag mest på) Adrian, Erika och Hanna =) Riktigt nice! Sen fick jag äta hos Emelie vilket var riktigt snällt och sen drog vi till matchen mellan Sunnanå och Piteå på Moravallen och kollade och hjälpte till att sälja fika! =) Trevligt att vara med min söta brunhåriga vän och min rosahåriga vän och alla andra fina som var där ;) Sen kom mamma och hämta mig, och hade min kära kusin Annika i bilne så då blev jag som också glad! :D Vi fikade här hemma och pratade ett tag och sen körde hon hem =(
Men då ringde jag Felicia-snyggingen istället och pratade en stund, åh, jag älskar henne kan jag bara säga!

Så jag hann som med mycket idag förutom att göra matteläxan....! Fan också xD
men då kom jag på att jag kan göra den på håltimmen imorgon, då måste den bli gjord!
Eller.. då hoppas jag att den blir gjord!

Imorgon blire Danne fter skolan! Jaa jag älskar att vara där! =D=D=D

mahaha shes a wild one!

Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: ToveSteinwall

Så söt bild Elisa =)

2009-09-01 @ 16:26:11
URL: http://differens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0