I know you want me?

Hej!
Jag överlevde första skoldagen! Och det kändes bra, inte sådär galet tokigt otroligt bra men iallafall bra, helt okej =)
Trevligt att träffa allt nytt och gammalt folk, hoppas jag inte skrämde mina klasskamrater med min otroligt konstiga energi idag, var nog övernervös eller nåt :]
Det enda som känns konstigt är att klassen är så stor, 32 stycken!
Och jag som är van vid en klass på 18 fick det lite jobbigt med att det var så många xD
Men men, såsmåningom lär jag mig nog alla namnen osv =)

Efter skolan gick jag på stan med Emelie som alltid är så söt <3 och köpte skolgrejer!
Det var riktigt trevligt och vi träffade många kända ansikten och fikade på Lilla Marie, myyys=)

Nu är jag förövrigt totalt utsliten; trött och ryggen gör ont som satan, gick säkert runt och spände mig idag så.. =(
och fan vad jag klagar! Ska hålla humöret uppe! =)
Mamma har hyrt en film som vi ska se ikväll och efter det ska jag nog bara läsa/sova typ ^^

Hoppas på en rolig, och piggare dag imorgon! :)

Men varför har jag haft denna jobbiga låt på hjärnan hela dagen? :O xD

 

/Älskar dig Daniel <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0