ett positivt inlägg

Hey! =D


Min dag har varit kanon!
Skolan kändes verkligen rolig idag, tack vare min härliga klass! Många skratt blev det,
främst på gympan och scenisk gestaltning =)
"-Vi måste spola ner guldfisken i toan... opps, jag tappa den!"
"-Neeeeeej, varför just i mixern? xD"

Sen så har jag åkt hem bil istället för buss med My, pratat i tele med Felicia, städat mitt rum och gjort större delen av matteläxan, bara 3 uppgifter kvar sen, weiii! =D Nu ska jag ut på en liten sprint!
Kunde ju tyävrr inte spela matchen idag eftersom jag inte skulle hinna hem och äta innan vi skulle ha samling så det blev inte :/ hoppas iaf att vi vann såklart! ;)

Imorgon ska Danne hit, känner PEPPEN! =D =D =D

Och här är en liten vits...

"Två möss, en hane och en hona, sitter gömda i ett mörkt skafferi.
Då säger hanen:
-Ska jag komma och pussa dig?
-Nej, och du kan inte hitta mig i mörkret
-Ska jag komma och krama dig?
-Nej, och förresten så vet du inte var jag gömmer mig
-Ska jag komma och knulla dig då?
-Jag sitter i kakburken!!!"

Hahahaha xD jag tyckte den var jättebra! xD Men det är ju min humor det ^^


Hitta en söt bild från förra året förresten, titta och njut! :) <3



Kommentarer
Postat av: FRIDA

HAHAH joo, lät som ett fint indiannamn typ:$

2009-08-31 @ 22:40:02
URL: http://thestriped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0