Sköna saker

Min kväll i 3 delar:
Skönt att prata med Daniel i telefon, skönt att dega lite framför tv:n och t.o.m skönt att fara ut och springa(!!!), kändes typ som om tankarna klarnade och redde upp sig i skallen, och benen var ovanligt pigga också!
Om det fortsätter i den stilen så kanske det blir lättare att unna sin kropp lite träning...
fast iochförsig så är jag dålig på det här med att löpa eftersom jag lätt ger upp om jag har en dålig dag, vilket jag garanterat kommer ha :]
Ibland önskar jag att fötts till en helt sportgalen människa som inte visste något bättre än att svettas runt i löparspåret, staka sig på mjölksyrepumpade armar uppför nittiograders snöiga backar med bakåtglid på skidorna, stretcha tills jag kunnat slicka på min lilltå, vara allergisk mot godis och bara kunnat äta sådant som kaniner kan och ogilla all typ av stillasittande aktiviteter förutom min 12timmars sömn varje natt!
Men tyvärr så blev jag inte en sån person =(... Så jag nöjer mig med det  jag lyckas åstadkomma helt enkelt! =)

Detta är en fin låt som KW påminde mig om idag =)



Sov sött snyggingar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0